18:09

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, men sommaren har varit som en berg och dalbana. För de första har jag jobbat konstiga dagar då jag inte kunnat gå ut så de har inte blivit så många utgångar som jag hade hoppats. Efter allt de jobbiga som hänt så kändes det riktigt skönt att sätta sig på flyget och bara lämna verkligheten, men så fick jag ju också spendera den underbara resan men en av mina närmaste vänner och det är ju alltid ett plus. Nu är de bara tillbaka till verkligheten och skolan. Så en termin kvar sen så är jag klar! (Kort och bra!)

Kör en liten lista

Vilken färg har dina skor? – vita
Hur många sms har du skickat med din telefon? – har inte den funktionen på min telefon så jag vet inte men måånga

Vem är nummer 9 i din kontaktlista? – Anna Henriksson

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? – Alla som har ringt med och orkar inte räkna upp alla..

Vilka namn finns i din smsinkorg? – Samma där

Vem kysste du senast? – Lille N

Vem kramade du senast? – Lille N på den med

När såg du din bästavän senast? – Inte alls för länge sen

Din favoritfilm? – Jag är sämst på film namn

Din favoritlåt? – Vet inte riktigt

Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej

När vaknade du imorse? – Halv åtta, även fast jag var ute igår..

Gillar du hästar? –Inte mina favorit djur precis

Har du ett turnummer? Vilket? - Nej

Vem hade du velat träffa just nu? – Min lilla mormor

Vilket är det bästa året hittils? – Jag gillade 2009, de var ett riktigt bra år

Är du kär? – Nej de har jag inte tid med

När drack du alkohol senast? – I lördags

Är du en rökare? - Nej

Föredrar du snus eller rökning? – Inget av de

Vad heter du i mellannamn? - Inget

Vilken klass går du i? –Klass och klass vet jag inte men AU3

Är du oskuld? - Nej

Ditt favoritband? – Inget speciellt

Din favoritartist? – Vet inte

Thåström eller Håkan Hellström? – Håkan Hellström

Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

Vars bor du? – Lilla Kalmar

Vars vill du bo? – Där de är varmt

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? – Är inte inne på spotify

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? – Är inte inne på spotify

Vem skrev åt dig på msn senast? - Anna

Vem skrev du senast sms med? - Anna

Vem ringde dig senast? - Jenny

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? – Syrran och hennes hatt

Blind eller döv? - blind..

Har du MVG i något? Isåfall vad? - Kan inte få MVG på universitetet, om jag kunde få skulle de vara i allt ;)

Hur gammal tror du att du kommer bli? - gammal

Vad vill du jobba/jobbar som? - Lärare

Var är dina syskon just nu? I köket

Favoritkändis? – Martin för fan ;)

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Nys

Har du piercingar? Isåfall, vars? – Jaa, tragus

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – Var jag mig i värden vänder

När grät du senast? – För lite mer än en månad sen

Är du vig? – Haha tyvärr inte

Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? – Haha vad bra ;), till Niclas  

Använder du hårspray? – Händer väl

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vill jag vara singel..

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Kanske när jag var liten

Uppsatt hår eller hängande? – Utsläppt

Vill du gifta dig i framtiden? - Ja det vill jag

Vilken vän vet mest om dig? – Katrine

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja

Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Anna

Vad stod det i din senaste händelse? – Nu har jag och Josefine pluggat!

Vill du bli modell? - Nej

Din bästa tjejkompis? - Katrine

Bästa killkompis? – Har nog ingen

Vad var det senaste du installerade på din dator? – De kommer jag inte ihåg

Vem är den perversaste person du känner? Känner inga såna ;)

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Kläderna och håret

Favoritdryck? –Hallonsaft

Favoritdryck innehållandes alkohol? - Vin

Senaste CD-skivan du köpte? – De var läänge sen nu

Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Nej, men en tavla på mig själv

Har du haft oskyddat sex? - Nej

Hur många har du strulat med på en kväll? - En

Har du rökt på/knarkat? - Nej

Hur ofta festar du? – Inte så ofta

Favoritskådespelare? - Vet inte

Favoritkomiker? – Har ingen

Klänning eller kjol? - Klänning

Har du varit med på TV? – Inte vad jag vet

Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – Inget

Snyggaste kändisen? – Martin så klart

Vart vill du resa innan du dör?- USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0