21:51

Veckan har bara flugit förbi och de är redan fredag. Veckan har bestått av lite olika saker kan jag lova er. Måndagen började med att ta sig till skolan för en föreläsning, sen så blev det luncha med Jenny innan vi tog oss över bron till Öland. De blev ett litet stopp i Rälla för att köpa glass, de blev den nya daim päron kan rekommendera dem :) sen blev det en raggarrunda i ett dött Borgholm, och en liten titt på hur Strand ser ut så här när de inte är sommar. Sen kom vi till vårt mål, Emmas lägenhet, och där blir vi möta av Emma och Viggo, och jag blev kär när jag såg han, så lite och söt.

Tisdag blev det skola igen för en liten föreläsning, sen tog jag mig till vårdcentralen för att ta Twinrix så nu är jag redo för att åka till Rhodos eller ja en bit på väg iaf.

Onsdag var jag ledig från skolan så de blev att plugga, och sen på kvällen blev de en liten utgång, kan ju säga att de inte var den bästa utgången jag varit med om men helt okej kvällen slutade på Max :D

Sen så blev de torsdag och skolan kallade för ett seminarium och de gick bra sen så blev de att ta sig hem och bara ta de lugnt. Och idag är de fredag och har inte gjort ett smack denna dag.  Nehe nu har jag inte något ner att berätta så säger puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0