Ett minne för livet

Igår fick jag mig ett gott skratt trodde typ att jag skulle dö och allt detta tack vara min fina vän Anna :) Vi började prata om när vi var i Turkiet förra sommaren. Och vårt första dygn där nere. Eller från Köpingsvik till Alanya, börjar skratta bara jag tänker på det. Här kommer iaf ett utdrag från Annas blogg som skrevs när vi hade kommit hem.

Sen när vi kom fram till hotellet så fixar vi med ac o allt sen ville vi käka.. Jenny hade pastan i sin väska så hon skulle ta fram pastan.. men Jennys lås har gått i baklås så hon får inte upp sin väska.. så vi får be ngn komma och bryta upp hänglåset.. tänk nu att klockan typ e halv ett o vi har rest i 16 timmar o e skit trött.. när vi väl får fram pastan går vi ner till Sabina och mig för att laga mat.. pastan gick jätte bra sen skulle ja o Jenny göra såsen.. o alltså plattan va så jävla seg så jag tänkte ne men vi kan lägga oss ett litet tag precis när vi har lagt oss ner hör jag hur det kokar över! och brandlarmet är precis ovanför spisen typ men det låter inget om det som tur var så vi andades ut.. då ringer telefonen! alla blir lite stirriga o vet inte vad vi ska göra men ja går o svarar o de undrar om allt är okej för de fick en signal om att det brann på rummet... och nu ska jag försöka vad som hände.. PÅ ENGELSKA! shit min hjärna var totalt död! jag kom inte på ett ord typ :P så jag förklarade de på mitt lilla sätt men de gick ju de med men de var lite roligt.. sen sätter vi oss och äter den underbart goda maten.. överkoktspagetti och vattning sås.. MUMS! det var dag 1...
http://annaedstrom.blogg.se

Jag tror jag dör!!! Hahahaha
Hoppas Anna inte blir sur på mig för att jag snor från hennes blogg :)


Kommentarer
Postat av: Anna.E

det går alldeles utmärkt :D

2010-12-03 @ 14:30:14
URL: http://annaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0