Glad tjej

Snacka om jobbigt varit i skolan TVÅ dagar denna veckan ;) och båda dagarna tidigt eller ja vid nio. Men i fredags hade vi lekar med klassen, vi lekte att vi var sex år.. gissa var vi var då joo i mitten av skolan på en innergård.. nu vet ju alla vad vi ska bli iaf men vi bjuder på de. Sen så blev det att åka och träna snacka om träningvärk idag, men skönt. Idag blev det att åka till stan och fixa lite saker och jag hittade en jätte mysig kofta me like! Tro de eller ej men jag har pluggat idag, jag har ju absolut inte tid i veckorna haha. Jag och Kakan har lovat varandra att vi inte ska gå ut något mer förrän juldagen säger bara lycka till. Så de blir en lugn lördag för min del. Sen har jag fått ett överraskande samtal av någon som jag saknar, fast vet inte riktigt om jag tycker att de är positivt eller negativt, tiden får utvisa de..

Just de innan jag glömmer jag är stans gladaste tjej just nu, de är så att jag spanat in ett par jätte snygga skor, men varje gång som jag ska beställa dem så tar de slut, men nu så hann jag och jag är en glad tjej plus ett par skor rikare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0