Hej bloggen!

Nu har det gått några dagar i mitt meningslösa liv haha! Nä men de senaste dagarna har jag hängt hemma och myst. De är ju mysväder och de måste man ta vara på nu ;) sen så har jag även varit duktig och pluggat. Plus att jag även haft en matte tenta idag och hoppas att den gick bra. Denna vecka kommer bestå av att inte vara hemma så mycket. För imorgon blir det plugg och passa kissarna, och lite stan på de med sis. Torsdag blir det att träffa Anna, ÄNTLIGEN!! och att titta till katterna lite också. Och lördag laddar vi om och kör en hård utgång! Söndag hoppas jag på bio!! Nehe nu blir de att slappa i soffan för är så trött och har ont i huvudet också!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0