Helg!

Nu är helgen nästan över, eller den är inte över för min del utan för alla andra normala människor, som jobbar och går i skolan. Själv ska jag vara hemma imorgon igen som vanligt. Mitt liv är just nu som låten
Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.
Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.
Onsdag går jag ut en sväng.
Torsdag sitter jag i skolan en stund.
Fredag gör jag vad jag vill.
Lördag stundar helgen till.

Så vad har jag gjort i helgen då, fredag blev det att ta sig till Kakan för idolmys, lördag blev det att gå på stan med Kakan och sen städa och fixa lite här hemma och sen fixa sig och ta sig till Kakan igen för lite party, denna gång blev det Palace ojojoj det var länge sen nu! Men de var kul kan jag lova. Och idag har jag inte gjort alls mycket, skönt. Så nu blir det att äta lite och sen intar jag soffan! och för dom som är intresserade så slutar det aldrig att snöa här, och de ogillas från min sida.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0