Umeå-Kalmar-Barcelona

Snart blir det iväg till ishallen för skridskoråkning med Kakan, men måste först berätta lite vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna, igår vad det plusgrader så snön smälte typ.. Dagen började med att jag tog mig till Kakan för lite plugg, sen efter de så blev det att åka till hansa för att kolla i affärer och sen blev det även ikea, och vi hann med en fika där inne också mysigt. Måste tacka Kakan för en mysig dag med henne. Idag så har jag varit inne på onoff och fått en ny laddare till min dator så nu funkar den igen! Denna dator har inte alls velat som jag velat de är de sämsta köpet från min sida!

Jag har även pratade med Anna och så berättade jag om mina planer som jag har efter examen. Men Anna tyckte att Barcelona var så lånt bort och jag försökte intala henne att de är typ lika långt mellan Umeå och Kalmar som de är mellan Kalmar och Barcelona men där hade jag liite fel haha.. De är 830 km fågelvägen Umeå Kalmar och 2108 km Kalmar Barcelona. De är bra att jag har Anna!

haha de är Sabina i ett nötskal! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0