12 eller 21?!

Dagen började vid 05.50 när klockan ringde, lagom trött gick jag upp, men blev snabbt pigg. Fixade mig, inväntade Kakan som kom vid sju sen blev det att ta oss till norra delen av stan, där blev det lektion med ett gäng snälla sexåringar, det gick riktigt bra och de var riktigt duktiga. Sen blev det tillbaka hem till mig för att sammanställa det hela, sen dess har jag typ bara skrivit uppgiften och nu är jag klar! De gillas stort från min del! Nu blir det att vara duktig och laga lite mat. Vad jag längtar tills onsdag, känner mig som ett litet barn, för på onsdag blir det på med skriskorna, åh va kul! Frågan är om jag är 21 eller 12! ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: MOLLY

Hejjsan!

Allting bra med dig? (:

KRAM

2010-11-22 @ 17:46:06
URL: http://mozzans.blogg.se/
Postat av: Lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-11-22 @ 17:46:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0