19.49

Nehe tror jag börjar från början igen, tycker inte att den föra bloggen gick så bra så testar en ny! :) Så vad har hänt sen sist, ganska mycket har hänt på ett år. det har både varit bra och dåliga saker som har hänt, det som är bra är att jag har hittat nytt folk som jag trivs så bra med. Puss till er! ;) de dåliga är väl att jag har förlorat någon som jag diggade väldigt mycket, på grund av någon som betyder noll för mig. Men på något sätt kanske det är lika bra att de blev som de blev, eller kanske bara jag som inbillar mig det. Tror även att detta sommaren har varit den bästa någonsin både massa fest men även mycket jobb och det gillas!

Nu går vi till nuet så vad har hänt? Joo den senaste tiden har bestått av mycket inlämningar, fest och häng med fina vänner. Det som förvånar mig mest är att jag inte alls har pluggat så mycket, och så har det iaf gått så bra, jag gillar! Stolt över mig själv att jag klarat det så bra, med tanke på att jag festat lite för mycket på sista tiden haha!

Always forgive,
But never forget,
Learn from your mistakes.
But never forget

Tänk på detta, de gör jag!

Sabina


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH va roligt! jag kommer vara en trogen läsare till din blogg :D

2010-11-11 @ 20:04:29
URL: http://annaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0