Det med rubrik är inte min grej

Kanske inte är bäst på detta med att blogga, glömmer bort det helt. Haha men nu ska jag försöka lite igen. Fredagen bestod av att jag åkte till skolan för att plugga lite för att jag inte hade fått hem mina böcker, men nu är dem här :) ÄNTLIGEN säger jag bara. Sen efter pluggandet blev det mitt och Annas favoritställe men denna gången var det inte med Anna utan med sis. Efter att vi ätit blev det iväg till bröllopsbutiken och kolla klänningar till sis, åå jag vill också gå på balen. Så vad har jag gjort idag, tror de eller ej men jag har varit duktig ;) dag har bestått av att rensa bland mina böcker, om vad mycket man har. Men nu är de iaf fixat! Sen har jag även hunnit med att byta däck på min lilla älskling, känner mig duktig!! Detta är första helgen på länge som jag inte ska gå ut och det känns så bra, tänk när man går upp imorgon och mår så bra, och är pigg!

Nehe nu blir det lördagsmys!

Sabina


Kommentarer
Postat av: Anna

2010-11-14 @ 18:22:44
Postat av: Anna

hehe ja den första kommentaren blev ju inte bra.. men jag försöker igen ;) jag e lite avundsjuk på dig som inte är trött o seg idag... jag har legat i sängen HELA dagen... helt död!

2010-11-14 @ 18:24:22
URL: http://annaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0