Hejsan alla glada!

Nu har denna helg också varit. Helgen har bestått av snö, snö och åter snö. Men helgen började med fredagsmys hos Kakan, lika bra som vanlig. Snacka om att jag är där mer än hemma känns det som. Men denna helg har även bestått av lite jobb och så får vi inte glömma att jag varit duktig och pluggat lite. Behöver ju inte riktigt säga att jag har skottat den som fattar att det snöat fattar också att jag även skottat! Men nu blir det att tända lite ljud och bädda ner sig i soffan och kolla på Beck, och tänka på att jag är ledig tills onsdag, vilken bra skolvecka detta kommer bli två timmar skola som vanlig. Lite ledisen är jag att jag inte fick träffa Anna nu när kom var nere men snart kommer hon igen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna.E

ja de avr lite synd att vi inte hann ses men jag kommer ju hem snart :D de e typ bara två veckor kvar så det står vi ut med :D

2010-12-01 @ 17:15:44
URL: http://annaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0