Helg

Nu var det några dagar sen jag skrev, men efter att bara varit i skolan i två timmar igår så tog jag helg och ska inte till skolan fören på onsdag igen! Folk som säger att det är jobbigt att gå i skolan vet inte vad de snackar om ;) Nu har jag och Anna börjat planera våran resa, vad jag längtar, men även om det är en tag kvar, hoppas tiden går snabbt nu bara. På tal om Anna, så kommer hon kanske nästa vecka. Och de GILLAS stort från min sida, snacka om att man kan bli så bra kompis med någon efter en resa bara, har hitta mig en vän för liver :) nehe nu ska jag vara lite effektiv och göra pizza och lilla familjen ett stort plus till mig. Och ikväll blir det en liten utgång som vanlig ;)

Puss snyggingar ;)

På tal om snyggingar, så träffade jag en här om dagen glad Sabina! ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

NAAAWWW jag blir rörd av det du skriver men jag kan inget annat än hålla med :D skanar dig sabina!!! :D

2010-11-17 @ 23:53:26
URL: http://annaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0