Så nöjd Anna!?

Anna tjatar om att jag måste blogga mer, så nu får de bli ett litet inlägg då ;) onsdagen bestod av lite party med Kakan, och lite annat folk. Kul kväll säger jag bara, sorry för dissen, men nästa gång! Torsdag var de bara att ta de lugnt och lika så fredag, och lördag. De behövde lilla jag, plus att jag var duktig och bakade igår. Idag blev det att ta sig till Kakan och vara lite duktig och fixa inför imorgon, och lite snacka om i onsdags, ojoj säger jag bara haha. Just de jag har köpt skridskor så nu ska de bli åkning med fina Lina!! Nu har jag inte mer att säga.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger jag bara! :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0