Lycklig tjej

Får väl börja med att säga nu har våren intagit Kalmar woho!! Sen så blir de lite berättande om vad som hänt de senaste dagarna. Lördagen blev de att till en början bara ta de lugnt och sen ta sig hem till A för lite 25års fest, kan ju meddela att de blev lyckat, efter detta så intog jag, Anna och hennes kompis Palace och denna kväll blev en av de bästa på länge snacka om att jag hade kul. Sen så blev de söndag och jag var trött men annars så mådde jag bra och tog till och med en promenix. Sen på kvällen blev de att Kakan tog sig hit och vi kollade på Big Brother och jag berättade om kvällen då Kakan hade var hemma och sov en kväll som den. Efter söndag kommer alltid måndag som alla vet och då blev de skolan en snabbis för att sen ta på sig bikinin för att sola, men blev så rastlös så tog mig till Stensö med Kakan för att grilla och där satt vi ett bra tag innan de blev dags för att ta sig hem. Tisdagen började med att jag och Kakan såg igen på Stensö för att ”plugga” efter det så blev de seminarie för min del och för den som vill veta så gick de riktigt bra! för att de gick så bra så bestämde jag mig för att ta mig till Kakan och vi tog en låång runda på Stensö. Onsdagen innan lön bjuder alltid på Volym och denna kväll som alla andra blev ju bra, jag Kakan, E och E hade en riktigt trevlig ikväll. Idag som alla vet så är de torsdag och jag var pigg och glad, för jag skulle träffa värdens bästa Anna vi åt på vår favorit ställe och efter detta så satte vi oss i hamnen och åt glass. Och nu sitter jag här och gör inte ett skvatt.


Kommentarer
Postat av: cassandra

Hej sötan!

gå gärna in på min blogg och rösta ja eller nej på spalten till höger, det är gratis såklart & tar inte mer än någon minut, tack på förhand och skit fin blogg !

2011-05-04 @ 14:46:20
URL: http://cassisfreakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0