20:12

Fick ett sms av Anna om att jag är dålig att blogga, så därför kommer ett inlägg här. De senaste dagarna har jag pluggat och varit i skolan, har även hunnit med en utgång med Kakan och Hannis. Kanske kan börja med lördagen. Jag och mamma körde på storstädning hela förmiddagen och halva eftermiddagen sen blev det att hoppa in i duschen och fixa sig för att ta sig till Hannis för lite party. Jag, Kakan, Hannis och Tobbe tog en lite lugn förfest. Och sen blev det Palace, hade inte så värst kul men träffade lite folk som jag kände och fick se snyggingen, då blev jag glad tjej ;) efter Palace blev det att ta sig till Max med Kakan och E där vi träffade alla andra och efter lite mat i magen begav vi oss tre hem, jag och Kakan hem till en kompis och E gick hem till sig. Och de var min lördag, söndag blev en segdag. Måndag blev det skola och lite plugg. Idag så blev det förs skola och sen så tog jag och Jenny en sväng på stan för att se vad som hänt sen sist. Efter det tog vi även oss till giraffen där Jenny fick tag på en ny mobil, efter att vi snackat med den sega killen i typ 30 MINUTER var vi klara. Det har hänt de senaste dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0