:) eller :(

Redan tisdag, tiden bara flyger förbi. Men vad har jag gjort de senaste dagarna. Förra veckan känns det som jag var hos Kakan varje dag. Men lördagen bestod av att ta sig till IKEA med mamma och pappa och kolla lite och sen äta på värdens bästa ställe :D efter att vi ätit var det bara att åka hem och fixa sig för att ta sig hem till Kakan för lite festligheter, där satt vi och hade det allmänt trevligt. På vägen i till stan vid biblioteket händer det som inte får hända jag halkat och skrapar upp hela mitt knä och de blöder och jag har fortfarande ont :( väl i kön träffar jag någon som jag vill men ändå inte vill träffa känner hur stämningen blir spänd, men de stoppar inte mig utan jag och Kakan har en bra kväll även om jag har ont i mitt lilla knä. Sen blir det efterfest hos en person som jag inte riktigt vet om jag ville vara hos kändes bara konstigt men hoppas allt kommer fram på ett bra sätt. Men från lördags har jag både positivt och negativa vibbar, med tanke på att du fortfarande pratar om mig, men frågan är vad du säger. Söndagen blev en slapp söndag. Igår tog jag mig till skolan och sen blev det besiktningen med min lilla älskling och allt gick jätte bra. Idag har jag tränat, pluggat och klippt mig. Om nu ser jag att de blev lite långt så lika bra att sluta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0