Plugg

Dagarna bara flyger förbi, och jag börjar känna mig lite stressad för dessa två examinationsuppgifter som inte går så bra just nu. Men antar att de kommer att gå bra, och jag kommer bli godkänd. Denna vecka har bestått av tre dagar i skolan, nu börjar man komma in i att ta sig dit lite oftare och det är inte alls lika jobbigt att ta sig upp på morgonen.  Igår var de ju storm här hemma men jag hade ändå bestämt sig att jag skulle ta mig till Kakan för fredagsmys, denna fredag bjöd på tacos och mycket prat tror jag missade hela lets danc.. dagen idag har bestått av massa plugg men har ändå inte kommit någon vart med min text får skriva lite till på den och sen får de vara bra för idag tror jag. Nehe tillbaka till skrivandet önska mig lycka till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0