17:20

Torsdag idag redan, tiden vara flyger förbi. Nu är de vår på riktigt i Kalmar och jag älskar de.  Så vad har jag gjort de senaste dagarna? Tisdag bjöd på redovisning och sen blev de stan för att träffa Jenny och Emma, efter att ha träffat Jenny i typ fem minuter så var hon tvungen att åka och jobba så Emma fick följa med så att jag kunde äta lite innan de blev lite häng på stan med henne och vi han även med en glass på IKEA innan hon körde hem mig, där jag byte om och åkte till Kakan för att skriva och skicka in lappen om examensarbete och nu är de också gjort efter de åkte vi två och tränade. Sen blev det Desperate housewives för min del. Dagen igår startade med att jag gick upp och skulle träna men insåg snart att kroppen inte riktigt orkade de så de blev bara att ta de lugnt till halv fem då skolan började. Efter den kom vi på att vi skulle ta en utgång så blev bara att byta om och ta sig till stan för en förfest. Så intog vi Harrys, en bra utgång. Sen blev de att åka och sova hos Kakan, upp vid halv nio sen för att ta sig till skolan, för en föreläsning och sen så skulle jag ta mig hem, och alla som har varit i Kalmar vet hur mycket det blåser här så det tog mig 30 minuter att ta mig hem med cykeln istället för 15 så jag var ganska trött när jag kom hem. Så nu intar jag soffan och tänker inte röra mig ur fläcken mera idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0