Glad tjej

Nu ska de uppdateras från helgen. Började med vara duktig och gå upp i tid och plugga hela förmiddagen och bli nästan klar med båda arbetena, säger då bara jag arbetar bäst under stress ;) sen så blev det att fixas sig för att ta sig hem till M och hennes 23 års kalas. Mycket trevligt får jag säga att de var. Sen blev det Harrys fast jag inte var så pep på utgång så blev det mycket bra kan jag lova. Dagen igår var jag pigg och glad, känns skönt att sova is in egen säng, var faktiskt länge sen jag gjorde de efter en utgång. För att de var vår i lilla Kalmar så tog jag och sis oss ut till Hansa för att se vad hade och sen en glass på IKEA blev det också innan vi kom hem. Sen framemot åtta tiden kom Kakan för att kolla på Solsidan och Big Brother så kan säga att helgen har varit tycket bra för min del. Idag blev det att ta lite sovmorgon, ta på sig träningskläderna och ta sig till gymmet. Sen blev det att finslippa på arbetena och nu vet jag inte vad jag ska göra, känner att jag har överskottsenergi!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0