Med iPhone (:

Lääänge sen nu, men nu är jag tillbaka har inte gjort allt för mycket sen senaste tiden känns det som. Har ju varit sjuk, så har legat hemma. Men har faktiskt hunnit med lite träning. Denna veckan har jag  även varit i skolan i typ två jätte kul eller inte, hatar att inte vara där, man har ju inga rutiner när man är hemma. Men jag har varit duktig och gått upp vid sju varje dag utan att ha väckarklocka :) nu är det två uppgifter som ska göras i helgen då jag inte haft böckerna i veckan. Men ska inte klaga helgen kommer bjuda på 23 års kalas.  Föresten så har jag även hunnit med 25 års fika hos Hannis mycket mysigt och kul att träffa brudarna som man inte träffar så mycket i vanliga fall.  Får ju inte glömma att berätta att jag har blivit med iPhone också :) nu blir de soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0