13:39

De blir allt mera sällan som jag skriver ser jag men kan ju vara för att de är så fint väder ute och därför blir det inte så mycket sittande vid dator, då de är mera äventyr för min del och så jobbar jag lite när de inte är skola. Kan ju säga att de är riktigt skönt att ha lite jobb nu så man är lite rik när sommaren börjar. De senaste veckorna har ju varit väldigt händelserika har varit lite skola, jobb och så lite fest på det. I skolan så har de precis varit tenta och kan ju hoppas att de gick bra för mig, har ju varit liite svårt att plugga när de är så fint väder, men jag, J och N satte oss vid fängelset en dag solade och pluggade och de var typ allt plugg som hanns med känns de som, men kan ju även vara så att jag redan kunde så mycket (inte för att skryta)då jag tycker att detta är sååå intressant. Helgerna har bestått av att jobba, och kan ju säga att de är skönt att vara tillbaka nu innan säsongen börjar och alla turister kommer. Men även om jag jobbat så har jag hunnit med lite utgångar eller ja de har blivit en riktig utgång.

Den kvällen började med att jag fick jobba över, så fick ju stressa som en liten tok för att hinna hem till J för lite festligheter, där blev de grill på balkongen då de var för kallt för att grilla ute, och så blev de ju party spel som alltid. Sen hade vi lite svårt att bestämma oss för om vi skulle till Palace eller Harrys, då jag ville till Palace och de andra ville till Harrys men de blev Palace iaf, och kan ju säga att kvällen blev lyckad även om den inte slutade precis som jag ville att den skulle sluta.  Jag sparar på detaljerna.  Valborghelgen blev lugn för min del, så där har jag inget att berätta..

Sen så har jag så klart hängt med Kakan, dom som känner mig vet att jag och Kakan hängen ofta, de blev litet äventyr på Stensö, där vi pratade allt mellan himmel och jord eller ja nu fattar vad jag menar.  Oj vad detta blev långt nu så lika bra att sluta nu. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, isåfall: Klicka på länken och rösta på Malin Lydin, högst upp i högra hörnet! Jag ligger tvåa just nu och det är väldigt jämnt! Skulle bli jätte glad om du röstade!! :)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf

2011-05-04 @ 13:54:25
URL: http://malinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0