14:00

Nu var de år och dar sen jag skrev. Men känner att de inte hände allt för mycket i mitt liv just nu. Examensarbetet är i full gång, och hoppas på att de går snabbt så jag kan bli klar med allt! Om det är något jag längtar efter är de verkligen den dagen då vi står där och allt är över. Alla som känner mig vet att de senaste sex månaderna har varit de värsta i mitt liv men nu kan jag äntligen säga att allt börjar falla på sin plats igen. Jag har även lärt mig vad de viktiga i livet är och att leva i nuet, kan aldrig lova vad som kommer hända imorgon. Måste tacka min fina familj och mina underbara vänner för att de ståt vid min sida!

Förelsen vill jag bara säga att även jag har börjat samla vuxenpoäng, här om dagen körde jag släp och lastade de och sen lastade av. Har även hunnit med byta däck på båda bilarna som stor utanför huset! Ger mig själv en stor applåd för detta. ÄNTLIGEN händer den i min garderob igen.

Ett citat från värden bästa mami ”Sabina ibland är hela värden emot dig, men var stark för snart är du med den”  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0