Jag älskar att plugga

Jag körde denna listan i början av september nu ska vi se hur den ser ut nu!

Vilken färg har dina skor? – bruna

Hur många sms har du skickat med din telefon? – har inte den funktionen på min telefon så jag vet inte men måånga

Vem är nummer 9 i din kontaktlista? – Anna Henriksson

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? – Blivit bra på att ta bort så bara Katrine just nu!

Vilka namn finns i din smsinkorg? – Alla som smsat mig

Vem kysste du senast? – Lille N

Vem kramade du senast? – Pappa

När såg du din bästavän senast? – Igår

Din favoritfilm? – Jag och namn går inte bra ihop.. 

Din favoritlåt? – Vet inte riktigt

Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej

När vaknade du imorse? - Åtta

Gillar du hästar? –Inte mina favorit djur precis

Har du ett turnummer? Vilket? - Nej

Vem hade du velat träffa just nu? – Min lilla mormor

Vilket är det bästa året hittils? – Jag gillade 2009, de var ett riktigt bra år

Är du kär? – Nej

När drack du alkohol senast? – Var några veckor sen

Är du en rökare? - Nej för fan

Föredrar du snus eller rökning? – Inget av de

Vad heter du i mellannamn? - Inget

Vilken klass går du i? –Klass och klass vet jag inte men AU3

Är du oskuld? - Nej

Ditt favoritband? – Inget speciellt

Din favoritartist? – Vet inte

Thåström eller Håkan Hellström? – Håkan Hellström

Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

Var bor du? – Lilla Kalmar

Var vill du bo? – Där de är varmt

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? – Är inte inne på spotify

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? – Är inte inne på spotify

Vem skrev åt dig på msn senast? - Anna, men de var ju tusen år sen

Vem skrev du senast sms med? - Syster

Vem ringde dig senast? - Katrine

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? – Josefine och Katrine

Blind eller döv? - blind..

Har du MVG i något? Isåfall vad? - Kan inte få MVG på universitetet, om jag kunde få skulle de vara i allt ;)

Hur gammal tror du att du kommer bli? - gammal

Vad vill du jobba/jobbar som? - Lärare

Var är dina syskon just nu? I skolan

Favoritkändis? – Åhh jag vet inte, men Martin är glömd iaf..

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Nys

Har du piercingar? Isåfall, vars? – Jaa, tragus

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – Vet inte

När grät du senast? – Någon vecka sen

Är du vig? – Haha tyvärr inte

Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? – Okeej ses sen! till min syster

Använder du hårspray? – Händer väl

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vill jag vara singel..

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Kanske när jag var liten

Uppsatt hår eller hängande? – Utsläppt

Vill du gifta dig i framtiden? - Ja det vill jag

Vilken vän vet mest om dig? – Katrine

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja

Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Anna

Vad stod det i din senaste händelse? – Imorgon välkomnar vi examensarbetet!

Vill du bli modell? - Nej

Din bästa tjejkompis? - Katrine

Bästa killkompis? – Har nog ingen

Vad var det senaste du installerade på din dator? – De kommer jag inte ihåg

Vem är den perversaste person du känner? Känner inga såna ;)

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Kläderna och håret

Favoritdryck? –Hallonsaft

Favoritdryck innehållandes alkohol? - Vin

Senaste CD-skivan du köpte? – De var läänge sen nu

Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Nej, men en tavla på mig själv

Har du haft oskyddat sex? - Nej

Hur många har du strulat med på en kväll? - En

Har du rökt på/knarkat? - Nej

Hur ofta festar du? – Inte så ofta

Favoritskådespelare? - Vet inte

Favoritkomiker? – Har ingen

Klänning eller kjol? - Klänning

Har du varit med på TV? – Ja jag har ju de

Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – Inget

Snyggaste kändisen? – Martin

Vart vill du resa innan du dör?- Australien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0