2012

Det nya året kunde inte börjat bättre! Gårdagen började med att jag tog mig till Anna, sen fixade vi oss vill bara säga stort tack till Anna som fixade mitt hår, fast de var ett helvete idag när jag skulle kamma ut de kan ju säga att det inte gick överhuvudtaget. Aja åter tillbaka till gårdagen, vi tog oss hem till A där de bjöds på mat och lekar och vi kom sist bra jobbat mitt lag! ;) Sen blev de massa dricka och häng med fina vänner. Kvällen slutade på ett väldigt mysigt sätt också.

Nehe nu ska jag göra en liten lista över 2011!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Jag började min sista termin på lärarprogrammet

Har du några nyårslöften?
- Nej detta år har jag inga, utan ska bara liva livet, och inte se tillbaka på allt som hänt innan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Ja faktiskt! Nu börjar vi allt bli gamla..
                                                                       
Vilka länder besökte du?
- Grekland

Vad önskar du att du gjort mindre?

- Inte grät så mycket, kanske?

Bästa minnet från 2011?

- Rhodos

Bästa köpet?

- Vet inte, min iPhone

Vad spenderade du mest pengar på?

Måste varit resan.. annars har jag levt ett sparsamt liv.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att lilla P mår bättre!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare.

Favoritprogram på TV?

- Jag har bara följt DH

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?

- Att jag ska vara lyckligare

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Allt! Nä men att flytta och börja jobba ser jag fram emot.


Tack och hej från mig för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0