5 dagar kvar!

Nu kommer ett litet inlägg mellan allt pluggande. Just nu så består mina dagar av att läsa och läsa och läsa en annans arbete. Inte de roligaste som jag gjort kan jag ju lova. Men nu är de inte alls lång kvar tänk på fredag är det dagen med stort D:e. Det är inte heller så lång tid kvar tills jag lämna lille K-town , just nu är det med blandade känslor. Det är precis detta jag vill göra med mitt liv, men samtidigt är det något som stoppar mig. Känns att just nu så börjar allt bli så bra här, men för mitt eget bästa så är de lika bra att jag lämnar allt här för ett tag och ser mig om i värden. För om de är menar så är att som jag lämnar här på samma sätt när jag kommer hem igen. Annars är de inte meningen har jag kommit fram till. Nehe nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta de lugnt, för imorgon blir det skolan igen för att läsa, jag vet inte hur många dagar som är rekord att vara på bibblan känns att snart har jag nåt de. Påminna mig när jag slutar att jag INTE ska läsa eller skriva en ena text på MINST två månader!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0